woensdag 19 augustus 2015

Ont-vrienden

Het gebeurd ons allemaal. Op een dag zie je dat je ont-vriend bent!!! Je Facebook vrienden aantal is met 1 (of meer) gedaald!!!
Mijn hart staat dan even stil. 'WIE' vind mij niet meer leuk??!!
Meteen ga ik denken of ik ergens iets gemist heb en of diegene boos is of dat er wat anders is gebeurd.
Maar ja dan moet ik wel eerst weten WIE mij niet meer leuk vind. En daar komt het probleem.
Geen idee dus wie het is. Koortsachtig scrol ik door de vriendenlijst heen. Ondertussen denkend en kijkend of ik nog weet wie van de 116 vrienden ik mis waardoor de teller op 115 is komen te staan.

Ter verduidelijking, mijn lijst bestaat uit echte vrienden met een klein plukje familie, veel vriendinnen en vrienden van vroeger, Her en der een kind van die vrienden, wat bekenden en een paar korreltjes die zakelijk en over het algemeen dus geen vrienden zijn.
 Het zegt eigenlijk genoeg als je niet weet wie het is. Het moet me dus koud laten maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Het feit dat iemand je NIET meer leuk vind is moeilijk te verteren.
Dan maar zoeken in de berichten op mijn pagina.....driftig pluis ik reacties en vind ik leuks na. Helaas, het levert niks op.
De irritatie factor begint wakker te worden en ik kan dit niet uitstaan! Als je me niet leuk vind kun je dat ook gewoon in mijn smoel zeggen en niet met dat achterbakse ont-vrienden!

Oké, ik zal eerlijk zijn, soms accepteer ik een verzoek uit beleefdheid die ik dan op redelijk korte termijn weer uit mijn lijst delete. Ik ont-vriend dus ook..... maar anders.
En ja er komen en gaan mensen in je leven, dus ook in je vriendenlijst, maar ook dat is anders.

Na ruim 2 dagen zoeken en denken geef ik het op. Dan vind diegene me maar niet meer leuk.
Lekker belangrijk! Zoek het uit, zonder mij.  Je komt er nog wel achter wie en wat je mist ;-)

Maar het blijft natuurlijk idioot dat het zo'n impact op me heeft en ik het niet kan uitstaan.

Dus mocht je de behoefte voelen om mij NIET meer leuk te vinden en daarmee je lijstje op te schonen.........stuur me ff een berichtje......scheelt mij weer 2 dagen onnodig energie steken in iemand die het dan blijkbaar niet waard is!!

;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten