zaterdag 4 juli 2015

Heet, heter, heetst!

In liefdevolle dienst van mijn kinderen zit ik tussen de hormoonbommetjes van alle maar overwegend zeer jonge leeftijden. Uitspraken als kontjes keuren, pijpbeurten en alles wat daar tussenin zit bereiken mijn gehoorgang . Erger nog ik zit er praktisch met mijn neus bovenop!
Met plaatsvervangende schaamte kijk ik om me heen. Het wordt er helaas niet beter op. Het niveau is schokkend en de uitvoering nog beroerder.

Als vreemde eend in de bijt zit ik met mijn overgangshormonen te worstelen. En dan bedoel ik de hormonale overgang in jaren.
Wat kwam ik hier vroeger als kind vaak om te zwemmen, gezellig met een stel vrienden. De gesprekken waren van onschuldige aard en we hadden een hoop lol. En na sluitingstijd gingen we de weide schoonmaken om met een ijsje als beloning naar huis te gaan!

Mijn opvliegers bereiken een hoogtepunt (of dieptepunt voor sommigen) als ik mezelf tegen die knaapjes hoor zeggen dat hun kleine party worstje nog lang geen knakworst is en ze dus bij lange na niet klaar zijn om voor hotdog te spelen!

Ik weet het, te gĂȘnant voor woorden maar zeer vermakelijk. Ze vluchten snel het water in, om af te koelen denk ik.
Want zeg nou eerlijk......een trio in de vorm van een hotdog.....daar wordt je toch wel heel heet van!!

;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten